CRM-re mindenkinek szüksége van

2017 őszén stratégiai szövetségre lépett az Adamo nevű ügyviteli rendszert fejlesztő és képviselő Webpartners és a  Seacon Europe.

Az együttműködés keretében a két cég egyrészt kölcsönösen képviseli egymás termékeit a piacon, másrészt megkezdték rendszereik összekapcsolását. Ennek első lépéseként a Seafleet Cardealer modulja, és az Adamo számlázási, folyószámla kezelési és CRM moduljainak az összekapcsolása folyik. Ennek eredményeként a Seafleetet használó gépjármű kereskedők, leasing cégek már úgy kezelhetik az értékesített flottát és ügyfeleiket, hogy a releváns események azonnal bekerülnek a vevőkezelést támogató CRM rendszerbe, miközben a banki eseményekről a könyvelési rendszert amúgy nem használó értékesítő is azonnali információkat kap a flottakezelő rendszerben.

Az integrált megoldással kapcsolatos igényt jól mutatja, hogy az első ügyfél már élesben használja a két összekötött rendszert, több helyen pedig folyik a bevezetés előkészítése.

Az Adamot a Seacon Europe önálló rendszerként is értékesíti, az ezzel kapcsolatos kereskedelmi munkát megkezdte, a konzulensi, tanácsadói feladatokra felkészült. Ennek megfelelően a GINOP 3.2.2-es pályázati konstrukció keretében is képes ügyviteli, CRM és feladatmenedzsment megoldásokat, vagy távmunkát támogató eszközöket biztosítani ügyfelei számára.

Az integráció kellemes hozadéka, hogy az Adamo, mint termelésirányításra fókuszáló ERP, a Seacon Ipar 4-es, mérésadatgyűjtési és a berendezések, gyártóeszközök működés analízisét szolgáló megoldásaival is kiválóan párosítható.